Producenci

Zaloguj się

Regulamin

Regulamin Motocyklowego Sklepu Internetowego eFKaMOTOR.pl

Sklep motocyklowy eFKaMOTOR.pl, działający pod adresem www.efkamotor.pl, prowadzony jest przez firmę eFKa MOTOR Serwis Motocyklowy z siedzibą pod adresem: Powstańców Wlkp. 40/8, 70-111 Szczecin.
Firma wpisana jest do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta Miasta Szczecin pod nr P/045904/08. NIP 955-108-95-26. Regon 811144903.

  1. Motocyklowy Sklep Internetowy eKFaMOTOR.pl prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci internet na stronie www.efkamotor.pl
  2. Zamówienia przyjmowane są za pośrednictwem strony internetowej www.efkamotor.pl
    Istnieje również możliwość złożenia zamówienia telefonicznie pod numerami podanymi na stronie. Zamówienia można składać za pośrednictwem strony internetowej 24 godziny na dobę, przez cały rok. Zamówienia telefoniczne przyjmowane są w godzinach pracy sklepu podanych na stronie www.efkamotor.pl.pl
  3. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców eFKaMOTOR.pl. Gdy część towarów objętych zamówieniem jest niedostępna (lub niedostępna czasowo), Klient jest każdorazowo informowany o tym fakcie i podejmuje decyzje czy ma ono być zrealizowane częściowo, czy w dłuższym czasie (ze względu na dłuższy czas oczekiwania na towar od dostawcy niż ten podany na stronie eFKaMOTOR.pl) czy zostać w całości anulowane.
  4. Klient może modyfikować zamówienie lub całkowicie z niego zrezygnować do czasu jego wysłania. Zmiany te lub rezygnację klient musi zgłosić e-mailem lub telefonicznie.
  5. Każdy klient chcący dokonać zakupów w sklepie eFKaMOTOR.pl musi podać swoje pełne dane potrzebne do realizacji zamówienia. Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych lub niepełnych danych osobowych. Podanie nieprawdziwych lub niepełnych danych może być powodem anulowania zamówienia.
  6. Wszelkie dane podawane przez Klienta są poufne i przetwarzane będą przez sklep eFKaMOTOR.pl tylko dla celów realizacji zamówienia. Każdy klient ma do nich wgląd i może je modyfikować lub zażądać ich usunięcia z bazy danych sklepu eFKaMOTOR.pl
    Jeśli Klient wyrazi na to zgodę, sklep eFKaMOTOR.pl będzie go informował o nowych produktach, usługach promocjach.
  7. Ceny podane na stronie internetowej eFKaMOTOR.pl są podane w złotych polskich i są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
  8. Do cen towarów zamówionych w sklepie doliczany jest koszt dostawy. Wszystkie informacje dotyczące ceny przesyłki podane są na stronie koszty dostawy. Dokładny koszt przesyłki wyliczany jest przez system sklepu automatycznie podczas składania zamówienia. Koszty przesyłki podane są w złotych polskich, zawierają podatek VAT i dotyczą paczek przesyłanych na terenie Polski. Koszty przesyłek zagranicznych ustalane są każdorazowo indywidualnie.
  9. Do każdego zamówienia wystawiany jest dokument zakupu – paragon lub faktura VAT.
  10. Zamówienia realizowane są w czasie podanym przy każdym towarze (punkt „Czas realizacji”) - liczą się dni robocze (poniedziałek-piątek). Jeżeli w zamówieniu zawarte są towary z różnym czasem realizacji, jako ostateczny przyjmuje się ten, który jest najdłuższy.
    Aktualne czasy realizacji w naszym sklepie:
    • wysyłamy w 24 godziny – towar mamy na stanie w magazynie i jest dostępny „od ręki”
    • wysyłamy w 3-5 dni – towar powinien być w magazynie naszego stałego dostawcy
      i jesteśmy go w stanie bardzo szybko sprowadzić
    • wysyłamy w 7-14 dni – towar powinien być dostępny u dostawcy, ale jego sprowadzenie trwa dłużej
    UWAGA!
    Czas realizacji nie jest czasem w jakim klient otrzymuje przesyłkę.

    Czas w jakim klient otrzymuje przesyłkę = czas realizacji + czas dostawy
    Czas dostawy uzależniony jest od firmy dostarczającej i zazwyczaj wynosi:
    • Poczta Polska PRIORYTET: 1-3 dni robocze, ale czas ten może się wydłużyć
    • Firma kurierska: do 2 dni roboczych, ale czas ten może się wydłużyć
      (status paczki można sprawdzać na bieżąco na stronie internetowej
    Jako dni robocze przyjmujemy:
    poniedziałek - piątek, bez sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy.

    Powyższe czasy dostawy są orientacyjne i sklep eFKaMOTOR.pl nie ma na nie wpływu. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za wydłużony czas dostawy lub niedostarczenie przesyłki spowodowany błędnie podanym adresem przez klienta.
  11. Za zamówienie Klient może zapłacić w następujący sposób:
    • za pobraniem – płatność dokonywana przy odbiorze towaru u kuriera lub listonosza
    • przelewem bankowym na konto sklepu – płatność dokonywana „z góry” przed wysyłką towaru
  12. W okresie 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, Klient ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny, według ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość.
    Sklep w ciągu 14 dni dokona zwrotu pieniędzy.
    Jeśli za zamówienie była dokonana przedpłata, zwrot nastąpi wraz z należnymi odsetkami.
  13. Sprzedawany przez nas towar objęty jest gwarancją. Do sprzętu objętego gwarancją producenta dołączamy Kartę gwarancyjną, która wraz z dowodem zakupu jest podstawą do reklamacji. Jeżeli do towaru nie jest wystawiona karta gwarancyjna, podstawą do reklamacji jest dowód zakupu. Gwarancją objęte są wyłącznie wady fabryczne lub wady ukryte, które uwidoczniły się w trakcie prawidłowego użytkowania sprzętu. Nie będą rozpatrywane uszkodzenia wynikłe z winy użytkownika takie jak uszkodzenia mechaniczne, użytkowanie niezgodne z przeznaczeniem, próby samodzielnej naprawy.
  14. Warunkiem przyjęcia reklamacji jest odesłanie towaru, opisanie powstałych uszkodzeń i dołączenie paragonu zakupu lub kopii faktury. Wysyłany towar powinien być zabezpieczony przed uszkodzeniem. Koszt przesłania towaru do naszej siedziby ponosi Klient. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji koszty związane z odesłaniem reklamowanego towaru zwraca Sklep.
  15. Towar odsyłany do sklepu w celu rozpatrzenia reklamacji powinien być wyczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń powstałych podczas jego użytkowania. Towar niewyczyszczony będzie odesłany do klienta na jego koszt. Sklep nie przyjmuje paczek za pobraniem, chyba, że po rozmowie z konsultantem ustalone było inaczej. Termin ustosunkowania się do żądań klienta może trwać do 14 dni kalendarzowych.

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

UWAGA!

Przed dokonaniem zakupu zapytaj o dostępność Twojego rozmiaru!

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Sklep jest w trybie podglądu
Sklep internetowy Shoper.pl